۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

جواب نظرات

محمد ارجمند، ايشان خواسته بنده را آزمايش بفرمايند تا حساب دستشان بيايد كه آيا من در باب اين بزرگوار مطلبي را به تصنيف مي آرايم يا خير.
هر چند اين حقير از طنزيدن در باب ايشان مضايقه ندارد. اما حق تقدم با شهردار محترم ( اسود الزجاجتين) است.
زبان ابن اين حقير هم طنز است نه توهين. اگر با بزگان قوم مزاح نكنيم با كه مزاح كنيم؟
شما در اسيات( بر وزن ابيات - جمع سايت) و نشريات ساير ين بنگريد با بزرگان مملكت چه مزاح ها مي نمايند.
به قول بعضي ها رييس بودن ايطو ايشه( ترجمه: رييس بودن اين چيز ها را دارد)
بگذاريد و بگزاريد اين طنز پاره بتازاند.

-------------------------------

جواب اهل هزل:
منم آن شاعر بي نام رويدر
كه اندر وب نويسد ني به دفتر
چو نامم را بگويم با صراحت
بكوبند بر درم بهر شماتت
خفايت بهتر است در اين زمانه
چو خواهي كه نميري بي بهانه!

جواب صمد:
سلام سلام صد تا سلام ------ بگفته اي چند تا كلام
نه سر داره نه ته داره ------ بندازشون توي درام
اگر كه دشمني داري ---------- اين جا نده فحش مدام
ممنون كه تعريف كرده اي ----- اما نكن سب عوام

جواب پيرزن:
شما بايد سه چيزت را عوض كني
1- ديدگاهت نسبت به آقاي جمالي
2- اطلاعات تاريخي و جغرافيايي ات
3- باعرض معذرت شعورت

پاسخ بي خيال

اندر نظرت تجدید نظر شد ببخش.
الفاظ رکیک از صحنه به در شد ببخش

اين هم جواب همشهري:
همشهري من چرا به جوش آوردي؟
اذهان خودت را به خروش آوردي؟
من معر بگويم و نه شعر در سايتم
با اين سخنت مرا به هوش آوردي؟
اندك قلمي به روي كاغذ ببرم
آيا سخن مرا به گوش آوردي؟
بدبخت نيم كه مي خندانم خلق
خود نيز دولبت به نزد گوش آوردي

۱ نظر:

دل سوخته گفت...

وب پاره عزیز سلام قربون مرام واحساسات وشعور بالا وفکر ازادت من یکی از طرفداران پروپا قرص نوشتهاتم
راستش امروز از بس از دست اداره ابرسانی رویدر عصبانی بودم به هر کی گفتم دلم خنک نشد.پیش خودم فکر کردم شما بتوانید یه کاری انجام بدین حداقل شاید یه کمی دلمون خالی بشه.اخه یکی نیست بگه کنتور اب یک نفرخراب دونفر خراب اخه همه شهر وقتی خراب باشه معنیش چیه.نه اینکه کارش یه جایی می لنگه وقتی کنتور اب را باز میکنند پلاستیک وکاغذ سیمان وچوب و... داخل لوله بیرون میاد اخه خودشون هم میبینند.مردم چه گناهی دارند که هی 40000 تومان40000 تومان پول زبان بسته را بابت ندانم کاریهای انان بدهند. با تشکر