۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

تذكرة المدير سايت

سلام و رحمت خداي بر شما باد

بدين وسيلت اراده نمودم نکاتي را خدمت دوستان چه آن هايي که ما را دوست دارند و چه آن هايي که ما را دشمن، بازگو نمايم ، يکم اين که مطالب نگاشته شده در اين پاره وب طنز محض است و هيچ استناد و استدلالي بر آن نکنيد زيرا براي طنزيدن بايد مبالغه نمود و چه بسا مطالبي به طنز ارائه گردد که حقيقت نداشته باشد و البته چه بسا که حقايقي نيز در قالب طنز گفته آيد.

دوم اين که اگر خداي تعالي اراده نمايد از اين پس در وصف ساکنين اينترنت قلم بفرسايم و متقديمن آن ها نيز خود بهتر مي دانيد کيست. کسي که سلطان وب و وبنويسي در رويدر است و هر روز از مگا پيکسل هاي دوربينش فايده بر مي گيريم.و ايشان کسي نيست جز حامل الدوربين عکاسنا و معلمنا عادل عبدالله درر ( کثرت مگا پيکسلاه)

آن مدير سايت رويدر – آن دوربين به دست و در به در – مُتِصوّر الكوه و الكمر!- گاه مي رود روي رخ گاه روي پر - او كه بود وبلاگ نويسي قدر – متعاون علي البر للكپر ! – آن كه عكس مي گيرد از وحوش و از شجر- از نبات و ازجيوش و از بشر – آن كه بي دوربين نمي آيد ز خانه به در – معاون است اندر مدرسه شهيد باهنر – همدست با کل شورا و همريش با يک نفر- گاه گاهي نيز مي دهد خبر – از احوال شهر مان گر باشدش کمر – اما ندارد هيچ فايده و ثمر-ناميده است خود را فرزند پدر- حامل الدوربين معلمنا و عکاسنا عادل عبدالله درر ( کثرت مگاپيکسلاه)

آورده اند روزي مولانا حامل الدوربين سوار بر مرکبي شد تا راهي خمير گردد و دوربين را از ياد برد. هنوز به مقصد نرسيده بود که حالش به هم خورد و سخت بيمار گشت. هر چه اطبا وي را معالجت نمودند علت معلوم نگشت و خود نيز از سخن گفتن باز مانده بود تا اين که با اخوي ايشان المعروف با الاخ الکوچولو! تماسي بگرفتند و شرح ماجرا دادند. ايشان فرمان فرمودند زود دوربيني دست و پا نموده و به دستش دهند ازيرا در فراق دوربين وي به اين حال و روز اوفتاده است و با رسيدن دوربين حال وي چون اول باره شود. اما مبادا مگاپيکسل آن اندک باشد. که وي را بد حالتر خواهد نمود. اطرافيان نيز چنين کردند و چنان شد که فرمود. (رضي الله عنه)

لغت نامه:

متصور الكوه و الكمر: به تصوير آورنده ي كوه و كمر

متعاون علي البر للكپر: به كپر نشين ها نيكي مي كند

حامل الدوربين: حمل كننده دوربين

كثرت مگا پيكسلاه: مگا پيكسل هايش فزون بادا

المعروف بالا الكوچولو: معروف به داداش كوچولو

رضي الله عنه: خدا از او راضي باد

هیچ نظری موجود نیست: